Sosiale medier, TEAM Nordmarka TEAM Nordmarka AS

Slik bruker Bilfinger Facebook

Startet allerede i 2011.

Bilfinger Industrier startet allerede med Facebook i 2011. Dette var tema for foredraget som Anette Frækaland i Bilfinger Industrier delte på Energy Communication Conference 2015.

-> Les også: Bilfinger på Facebook.

I 2011 var dette tidlig. Flere i ledergruppen hadde ikke Facebook-profil og var skeptiske, forteller Anette Frækaland.

Energy Communication Conference er et arrangement i regi av TEAM Nordmarka AS og enerWE.no. Regus er konferansens hovedsponsor. Dagens Næringsliv er konferansens mediepartner.

Stikkord: , , ,

Denne artikkelen er skrevet av TEAM Nordmarka AS som er kunde av enerWE AS

TEAM Nordmarka AS

TEAM Nordmarka AS er en profesjonell konferanseaktør. I 2015 arrangerer TEAM Nordmarka AS blant annet følgende konferanser: Se teamnordmarka.no eller facebook.com/teamnordmarka for ytterligere informasjon.