Giedre Malinauskaite
Fourphase, Salg og Markedsføring, Sosiale medier, Subsea Sponset innhold

Skaper forventningspress til lunsj

Giedre kommer på roadtripen.

I september skal TEAM enerWE ut på roadtrip sammen med Meltwater. Tema for roadtripen er hvordan man best mulig skal skrive pressemeldinger. Giedre Malinauskaite har meldt seg på roadtripen, og i den forbindelse har vi tatt en prat med henne. Giedre Malinauskaite jobber som markedssjef i FourPhase.

Hva gjør FourPhase?

FourPhase er et teknologiselskap fra Os som har utviklet et eget system for håndtering av sand og sedimenter i oljeutvinningen forteller hun.

Teknologien separerer olje og sand kontinuerlig, og unngår dermed at brønner tettes igjen. Dette sparer oljeselskapene for kostbare operasjoner og nedetid for å fjerne sand fra oljebrønner, og kan i tillegg øke produksjonsraten.

Statoil, Wintershall og Saudi Aramco er blant selskaper som har valgt FourPhase sine løsninger, forteller Giedre Malinauskaite. Min jobb som markedssjef er å sørge for at flest mulig får vite om våre løsninger, som kommer til å revolusjonere måten sedimenter blir håndtert på i oljeproduksjonen verden rundt.

Hva liker du å gjøre på fritiden, når du ikke er på jobb?

Jeg er veldig opptatt av mat og smaksopplevelser og bruker mye tid på å lage og utforske mat. I tillegg er glad i å lese og har en særinteresse i hjerneneurologi.

Hvilke forventninger har du til TEAM enerWE Roadtrip?

Jeg ser for meg at dette blir en fin mulighet til å utvide nettverket og dele erfaringer med bransjekollegaer, spesielt når det gjelder effektiv markedsføring i tøffe tider.

Det er gratis å bli med på roadtrip!

Klikk på lenkene under for påmelding til roadtripen:

PS: På kontoret i TEAM enerWE har de nå begynt å svette litt. Sett i lys av at Giedre Malinauskaite har en spesiell interesse for mat, så legger det et press på serveringen på lunsjen.

Det opplyses om at FourPhase er medlem i TEAM enerWE.

Stikkord: , ,