Kampanje Medialounge
Salg og Markedsføring, Sosiale medier Redaksjonen Foto: Skjermbilde fra Kampanje.com

Mer penger på innhold

Ny vår gjennom digitale kanaler.

Norske annonsører vil bruke mer penger på «content marketing» i år, skriver Kampanje.com.

Innholdsmarkedsføring – eller «content marketing» – har fått en ny vår med digitale kanaler og nye distribusjonsplattformer, og intenting tyder på at det som har vært den heteste trenden i markedsføringsbransjen det siste året vil kjøles ned i 2014, står det i artikkelen.

Selskapet Medialounge har i samarbeid med TNS Gallup og INMA nylig publisert resultatene fra en omfattende undersøkelse om innholdsmarkedsføring.

Medialounge definerer innholdsmarkedsføring som innhold som er noe annet enn reklame.

Det er innhold som kundene opplever som nyttig, engasjerende og relevant, og plassering av dette som oppleves relevant og ikke forstyrrende, sier Jorunn Flydal i Medialounge til Kampanje.com.

Annonse
Ads banner