Martin Vikesland Netlife Research
IKT, Nyhetsbrev, Sosiale medier Redaksjonen

Internett har kommet for bli

…og de grønne er mest populære i klassen.

Netlife Research er Norges mest populære internettbyrå blant arbeidstakere i mediebransjen, skriver selskapet i en pressemelding. Det viser en undersøkelse som er utført av Mediabemanning og publisert i Dagens Næringsliv i går. Selskapet er kjent for en grønn profil, både på nettside, handlenett og giveaways.

Undersøkelsen er gjort mot slutten av 2014 og omfatter kommersielt ansatte i mediebransjen som jobber i mediebedrifter, byråer og markeds- og kommunikasjonsavdelinger.

Den mest populære arbeidsgiveren er mediekonsernet Schibsted som får følge av mediekonsernet NRK som nummer to. Try/Apt er nummer tre og det mest populære reklamebyrået. Så følger Trigger som nummer fire og mest populære reklame- og PR-byrå.

Netlife Research blir rangert som nummer 10 totalt og som nummer én av internettbyråene/ digitalbyråene.

Når vi seiler opp som bransjens mest populære digitalbyrå, tror vi dette skyldes vår tydelige profil og våre ansatte som er bredt synlige i tradisjonelle og sosiale medier, på vår fagblogg og som innleggsholdere i inn- og utland.

Videre legger vi årlig mye ressurser i å holde oss faglig i front gjennom blant annet gjennom romslige fagbudsjetter for alle ansatte. Det vet vi er viktig for å tiltrekke og beholde de beste, sier daglig leder Martin Vikesland i Netlife Research.

Netlife Research AS er et norsk byrå som lager lettstelte, enkle og effektive digitale løsninger. Dette gjøres gjennom knallhardt fokus på brukervennlighet og kundenes strategiske mål.

I Bergen og Oslo har selskapet har over 60 eksperter på alt fra grafisk design til innhold og brukeropplevelse. Selskapet står bak de årvisse arrangementene Intralife (intranett) og Webdagene – norges største og viktigste konferanse for webfolk.

Stikkord:

Annonse
Ads banner