Bilde av notatbok
HMS, Sosiale medier Redaksjonen Foto: enerWE

Fruen trender!

Utrolig morsomt.

Det hele startet som en spøk.

Det var på en middag med noen av våre eksterne investorer at vi kom på idéen, forteller Chul Christian Aamodt, Ansvarlig redaktør i enerWE.no. Vi spøkte med at olje- og energibransjen burde ha sin egen «rosablogg».

Vi testet ut idéen og lanserte #Boredekksarbeiderfrue sin egen blogg. Her skulle alt være fake, både innhold og kommentarer. Ja, til og med oljeprisen skulle være manipulert.

Etter kun to bloggposter har #Boredekksarbeiderfrue trendet, forteller Aamodt. Vi lanserte bloggpost nummer to på fredag, og i løpet av helgen har den hatt nesten 6000 visninger. Utrolig morsomt.

Det er uvisst hvor mange bloggposter som kommer fra #Boredekksarbeiderfrue.

Så lenge leserne våre setter pris på bloggpostene hennes, så kommer vi til å fortsette. Vi gir folket det folket vil ha, avslutter Aamodt.

Klikk her for å lese mer om #Boredekksarbeiderfrue.

Stikkord:

Annonse
Ads banner