Programmet er klart!

Nå samles alle som jobber med kommunikasjon. Programmet for Energy Communication Conference 2015 er nå klart. I 2014 samlet konferansen omkring 130 deltakere forteller Magne Kristiansen, Daglig leder i enerWE og komitéformann for Energy Communication Conference. I 2015 blir vi enda flere. Interessen for konferansen er stor,og mange har allerede meldt seg på. De første … Continued

Nå samles alle som jobber med kommunikasjon.

Programmet for Energy Communication Conference 2015 er nå klart.

I 2014 samlet konferansen omkring 130 deltakere forteller Magne Kristiansen, Daglig leder i enerWE og komitéformann for Energy Communication Conference. I 2015 blir vi enda flere.

Interessen for konferansen er stor,og mange har allerede meldt seg på.

De første som melder seg på får en rabatt på NOK 2.000,- forteller Magne Kristiansen. Rabatten er nok en bidragsyter til at mange har meldt seg på allerede nå.

Fokus på HR

På Energy Communication Conference 2015 har vi også valgt å gi plass til HR-faglige tema, forteller Kristiansen. I tider med kostnadskutt og oppsigelser er kommunikasjon innen HR et høyaktuelt emne. Her møter bransjen utfordringer hver eneste dag.

Konferanseprogram:

  • Kommunikasjon nasjonalt vs. globalt. Likheter, ulikheter, utfordringer og muligheter v/Ola Morten Aanestad, Head of communication for Statoil i Aberdeen, Statoil ASA
  • Kommunikasjon i omstillingsfase v/Bjørg Sandal, Kommunikasjonsdirektør, Aibel
  • Krisekommunikasjon i et globalt perspektiv v/Johannes Dobson, Kommunikasjonsansvarlig, Kongsberg Gruppen
  • Employer Branding og rekruttering v/Pie S. Haug, Recruitment Specialist, Trainee & Employer Branding Responsible, ABB Norge
  • Erfaringer fra rekrutteringskampanjen “Jobbisonga.no” v/Irene Rye Skrugstad, Head of HR & Organizational Development og Gunvor Drange, Rekrutteringsleder, Songa Offshore
  • #prosjektnyjobb – Om å blogge seg til ny jobb v/Ann Helen Braathen, Jobbsøker – dyktig i kommunikasjon, markedsføring, relasjonsbygging, administrasjon, arbeidsglede og trivsel
  • Slik bruker vi Facebook som “intranett” v/Anette Frækaland, Project Coordinator, Linn Åse Enevoldsen, Training Consultant, Bilfinger Industrier
  • Slik kommuniserer vi i klimadebatten v/Pia Martine Gautier Bjerke, Informasjonssjef, Norsk olje og gass
  • Hvordan bør Ptil bruke Sosiale Medier?  v/Eileen O’Connell Brundtland, Communication Advisor, Petroleumstilsynet
  • “Monstermastene” – Kommunikasjonsutfordringer v/Kristian Marstrand Pladsen, Kommunikasjonsdirektør, Statnett
  • Internkommunikasjon i utfordrende tider v/Øistein Johannessen, Vice President Communication Development and Production Norway, Statoil ASA
  • Å få en bedrift i fanget v/Linn Cecilie Moholt, CEO, Karsten Moholt
  • Hvordan bygge en sterk bedriftskultur ved organisk vekst, oppkjøp og fusjon v/Ove Grønnevik, CEO/Gründer, Media Bergen
  • Building trust in the energy industri. The Edelman Trust Barometer 2015 v/Rishi Battacharya, Managing Director, Edelmann
  • Verdien av taler og presentasjoner for virksomheter og deres ledere v/Jens Kjeldsen, Professor, Universitetet i Bergen

I tillegg vil det arrangeres ulike worskhops, og Teknisk Ukeblad og Stavanger Aftenblad vil delta på paneldebatt med tema: En dag i mediene.

Klikk her for mer informasjon om Energy Communication Conference 2015.