Markedsføringsforeningen
Salg og Markedsføring, Sosiale medier Redaksjonen Foto: Milfrid Håvardsholm

Til tross for tøffe tider i Stavanger er det god stemning

Nå er det viktigere enn noensinne å gjøre smart markedsføring.

Markedsføringsforeningen arrangerte denne uken et frokostseminar i samarbeid med Euro Business School (EBS). På programmet sto operativ salgsledelse og kritiske suksessfaktorer innen salg.

Morten Reigstad er rådgiver i selskapet Papirfly og leder for Markedsføringsforeningen i Stavanger. Han forteller til enerWE at stemningen var på topp.

– Det var god stemning i salen med Per Christian Lunde fra EBS og Kåre Sele Krogedal fra Norengros Kjosavik, forteller Reigstad. Per Christian tok oss gjennom teori og gode eksempler og Kåre viste effektene av dette i praksis.

Til tross for tøffe tider i næringslivet i Stavanger, så er det høy aktivitet i Markedsføringsforeningen. I disse tider er kanskje smart markedsføring noe av det som bør prioriteres høyest.

Reigstad forteller at Markedsføringsforeningen fikk et godt innblikk i suksessfaktorer for salgsledelse.

– På en lite selvhøytidelig måte fortalte Kåre Sele Krogedal i sin presentasjon om deres suksess med å fokusere på måling av KPI og hvordan de driver teambasert salgsledelse.

Morten Reistad avslutter med å si at resultatene i grunnen taler for seg.

– Det blir spennende å følge fortsettelsen.

Stikkord: ,