Kristine Kotte-Eriksen
Salg og Markedsføring Redaksjonen Foto: enerWE

Vi øker prisene fra nyttår

Berører ikke eksisterende medlemmer.

Nettavisen enerWE fyller snart to år, og det skal feires med prisøkning.

– Vi er den første nettavisen i Norge som rendyrker innholdsmarkedsføring, og vi har lært veldig mye de to første årene, sier Chul Christian Aamodt, gründer og Ansvarlig redaktør i enerWE.no. Vi har også klart å ta en god posisjon i markedet. På mange måter har det for oss vært positivt med en oljekrise. Bedrifter har blitt tvunget til å tenke nytt. De ønsker rett og slett mer igjen for hver krone som benyttes på markedsføring. Derfor velger de enerWE.

Kristine Kotte-Eriksen er deskleder i enerWE. Hun har også det daglige ansvaret for å følge opp medlemmer i TEAM enerWE.

– Medlemmer i TEAM enerWE kan selvpublisere innhold på enerWE.no. Vår oppgave er å spre budskapet ut gjennom relevante kanaler der Facebook er desidert viktigst. Vi får veldig gode tilbakemeldinger fra våre Kunder.

Når enerWE nå øker prisene for medlemskap så vil det ikke berøre eksisterende kunder.

– Nei, prisøkningen gjelder nytegninger fra og med nyttår, forteller Aamodt. Eksisterende kunder skal få fortsette på nåværende prismodell.

Aamodt har bakgrunn som salgs- og markedsdirektør i et selskap i oljebransjen.

– Fra min tidligere jobb vet jeg hva jeg betalte for ulike typer markedsføring. enerWE bidrar med synlighet som fører til økt salg, og vi er godt innafor hva en en markedsdirektør er villig til å betale for den verdien vi tilfører, avslutter han. Det er også den tilbakemeldingen vi har fått fra våre medlemmer. Med prisøkningen kan vi nå videreutvikle våre produkter og tjenester og skape enda mer verdi for medlemmer i TEAM enerWE.

Stikkord:

Annonse
Ads banner