dav
Salg og Markedsføring, Sommerprat Chul Christian Aamodt

Sommerprat: Lange dager ved sjøen med båtliv og bading er viktigst

I serien sommerprat blir vi kjent med våre lesere, medlemmer i TEAM enerWE og de som jobber i enerWE.

Tidligere i sommer har vi pratet med Bente Sollid Storehaug og Anders Brenna som begge sitter i styret i enerWE. I dag har vi tatt en prat med styremedlem nummer tre, nemlig Jørgen Aanonsen.

  • Navn: Jørgen Schrøder Aanonsen
  • Stillingstittel: kommersiell Leder
  • Arbeidssted: Tactic Real time Marketing As
  • Familiesituasjon: Gift med Katrine, 2 barn Nikoline 1,5 år og Fredrikke 8 år.

– Hvordan er en vanlig arbeidsdag for deg?

– Er så heldig at stort sett ingen dager er like, men de består alltid av å treffe og jobbe med fantastiske og dyktige mennesker både på kundesiden og internt. Det blir mange kunde, prosjekt og styremøter som opptar tiden. Å holde noen foredrag blir det også tid til innimellom.

– Hva er et spennende prosjekt du holder på med på jobb for tiden?

– Jeg har ansvaret for å bygge opp Tactics tilstedeværelse nordisk, det er et prosjekt som både er utfordrene og motiverende. Det skal åpnes kontorer ansettes mennesker og møtes potensielle kunder og partnere

– Hva gir deg max sommerstemning?

– Lange dager ved sjøen med båtliv og bading er viktigst.

– Hvem ferierer du med i år?

– Jeg og kona har hatt litt ferie alene på festival i Danmark. Nå er det hele familien.

– Hva er sommerplanene dine i år?

– Vi bruker båten så mye som mulig hele familien, det blir også tid til litt konsert og festival.

– Hva setter du mest pris på når du har fullstendig fri?

– Tid til lang frokost, kaffekoppen og de små tingene med ungene gir påfyll og ro.

– Er det noe annet du ønsker fortelle om?

– Etter sommeren skal Tactic igang med sin største vekstfase noen sinne. Vi skal ansette mange nye medarbeidere både inen salg, marked, utvikling og prosjektledelse – så vi er veldig opptatt av og komme i kontakt med de flinkeste menneskene med erfaring innenfor disse områdene. Første er nyansatte Chief operating officer som kommer i august.

– Til sist: Hvilke prosjekter gleder du deg til å komme i gang med etter sommeren?

– Det blir arbeid med vår nordiske vekstplan igjen som er det store og viktige prosjektet for meg denne høsten. Den viktigste delen av dette er nye kunder. Vi er igang med å samkjøre og automatisere all nordisk produksjon av digitalt annonsenmateriell i Tactic for HBO sammen med DDB i København. Dette prosjektet fortsetter utover høsten og det gleder jeg meg veldig til, avslutter han før han legger til havn i en ny gjestehavn.

Intervjuet ble først publisert på vekst.media, vår søsteravis for bygg- og anleggsbransjen.

Det opplyses om at Ansvarlig redaktør har eierinteresser i Tactic Real time Marketing gjennom investeringsselskapet SCREENSAILOR AS.

Stikkord: , , ,