Meltwater Linda Ørestrand Foto: Meltwater

Hvordan ligge et skritt foran konkurrentene i 2017?

2016 er snart ferdig og det er tid for oppsummering rundt om i de mange bedrifter i Norge. Man ønsker en oversikt over hva som ble gjort bra i 2016, nettopp for å vite hvordan man skal stake ut retningen for 2017. Dette er viktig for å kunne planlegge neste års aktiviteter.

Bli oppdatert! Meld deg på vårt nyhetsbrev her

Hvem snakker om deg?

Nå tilbyr medieovervåkningsbyrået Meltwater skreddersydde analyserapporter som oppsummerer året. Disse årsrapportene gir deg oversikt over egen omtale, tonalitet bak omtalen, hvem som sier noe og hvor i verden det blir sagt. I tillegg fremstilles nyttige konkurrentanalyser for bransjen.

Meltwater_Overvåking

– Vårt analyseteam sitter klar for å sammenstille analyser som kan hjelpe deg med å ta gode beslutninger for neste års strategi samt ligge et skritt for dine konkurrenter, forteller , forteller medieanalytiker Hanna Neskovic. – Slik at du har pulsen på bransjen din.

Følg oss på Facebook

Stikkord: , , , ,

Denne artikkelen er skrevet av Meltwater som er kunde av enerWE AS

Meltwater

Medieanalyseselskapet Meltwater overvåker milliarder av redaksjonelle artikler, blogger og diskusjoner på sosiale medier, samt at de avdekker meningsbærere i din bransje.  

Media Intelligence-verktøyet gir deg innsikten du trenger fra utsiden av brannmuren. Slik kan du kontrollere merkevaren din, forstå konkurranse-situasjonen og holde deg oppdatert på trender i bransjen. 

Annonse
Ads banner