Erik Storm, Synlighet
Arrangement, Kurs & Kompetanse, Sosiale medier Chul Aamodt Foto: Erik Storm

Storm på bransjelunsj

Synlighet savner tydelighet.

Erik Storm jobber i Synlighet AS, og mener at alle samlinger med smarte mennesker og aktuelle temaer skaper vinn-vinn situasjoner.

Hvor jobber du, og hva er dine arbeidsoppgaver?

Jeg jobber nå som Account Director i Synlighet og er en del av Synlighet sin faggruppe innen Digital strategi og rådgivning. Det gir meg mulighet til å jobbe med mange av de største kundene, hjelpe de med å skape større verdier digitalt enten om det er gjennom betalt søk, søkemotoroptimalisering eller webanalyse.

Jeg er sertifisert innen både Google Analytics og Google AdWords, og holder regelmessig foredrag og kurs om innføring i Google AdWords.

Les også: Liker deilig vin og laaange samtaler

Hva liker du å gjøre på fritiden?

Tid med familien min er det jeg liker best å gjøre når jeg ikke er på jobb. Jeg er blitt flinkere til å koble av sammen med familien, og storkoser meg med alt vi gjør. Ellers så er venner, sport og matlaging noe av det jeg bruker tid på når jeg ikke er på jobb.

Hvilke forventninger har du til bransjelunsjen?

Alle samlinger med smarte mennesker og aktuelle temaer tror jeg skaper vinn-vinn situasjoner. Det å høre andre sitt syn og kanskje bidra med erfaring eller meninger er med på at vi kan utvikle oss. Det er viktig å lytte til hva andre har å si og merking av betalt innhold er svært aktuelt.

Kanskje denne samlingen kan bidra til at flere nærmer seg rundt hvordan vi skal være tydelig ovenfor både brukere og annonsører.

Stikkord: , , ,