Penger
Arrangement TEAM Nordmarka AS Foto: enerWE

Siste frist for rabatt i dag

Spar 1.000,- ved påmelding innen 15. januar.

Energy Communication Conference har som mål å samle 300 deltakere i Stavanger i mars 2014. Konferansen arrangeres av Team Nordmarka AS.

Mange av oss står hver dag overfor relativt like kommunikasjonsfaglige utfordringer og muligheter, sier Sølve Horrigmoe,  Principal Consultant People and Leadership Development i Statoil og medlem av programkomitéen for Energy Communication Conference. Frem til nå har det ikke eksistert et bransjespesifikt forum hvor man kan lære, diskutere og la seg inspirere av alt det gode kommunikasjonsarbeidet som til enhver tid utøves i norsk oljebransje. Det ønsker vi å gjøre noe med.

Alle virksomheter i oljebransjen, både små og store olje- og oljeserviceselskap, har et kommunikasjonsbehov, sier Kolbjørn Andreassen, Redaktør i Norsk olje og gass og medlem av programkomitéen for Energy Communication Conference. Det kan være internt overfor egne ansatte, eller eksternt mot eksisterende og potensielle kunder, samarbeidspartnere, potensielle medarbeidere, myndigheter og omverdenen for øvrig.

Blant selskap som deltar på Energy Communication Conference er  A/S Norske Shell, AAKAibel, Bjørg Sandal, Bayerngas Norge, Bilfinger Industrier, Sahar Jizan, Cegal Acedemy, Corporate CommunicationsDocstreamenerWE, Eni Norge, E.ON Exploration & ProductionFMC TechnologiesGeodataGdF Suez E&P NorgeGMC-gruppen, ITEO Digital AS, ITEO Consulting AS, Knowit Reaktor Stavanger, Knowit Norge, Lloyds Register Consulting, Inge Asgeir Alme, Lloyds Register Consulting, Netlife ResearchNOR PRNorsk olje og gass, Statoil, Standard Norge, Standard NorgeTalisman Energy Norge, TEAM Nordmarka, Universitetet i Oslo og WeVideo EMEA.

På konferansen vil dyktige foredragsholdere, med bred erfaring fra oljebransjen, dele sine erfaringer innen følgende tema:

  • PR som verktøy for å markedsføre norsk teknologi og kompetanse i utlandet
  • Krisekommunikasjon i store og små oljeselskap
  • Kommunikasjon i forbindelse med employee branding og rekruttering
  • Hvordan skal oljeselskapene fremstå troverdig med tanke på miljøhensyn i sårbare naturområder?
  • Hvordan måle verdien av medarbeideres engasjement for bruk av ulike kommunikasjonsmedier
  • Hvilke kommunikasjonsmetoder fungerer i ulike situasjoner?
  • Hvordan kan effektiv kommunikasjon bidra til økt B2B salg i olje- og energibransjen?
  • Hvordan kan bransjen bruke Norsk olje og gass og andre organisasjoner for å fremme sine synspunkt innen næringspolitikk?
  • Hvordan kan bedrifter bruke ulike kommunikasjonsverktøy for å skape best mulig gevinst i forbindelse med ONS 2014?

Se program og meld deg på her: http://www.enerwe.no/arrangementer/energy-communication-conference/

Det opplyses om at Ansvarlig redaktør har eierinteresser i TEAM Nordmarka AS.

Denne artikkelen er skrevet av TEAM Nordmarka AS som er kunde av enerWE AS

TEAM Nordmarka AS

TEAM Nordmarka AS er en profesjonell konferanseaktør. I 2015 arrangerer TEAM Nordmarka AS blant annet følgende konferanser: Se teamnordmarka.no eller facebook.com/teamnordmarka for ytterligere informasjon.